پرسش و پاسخ

سوالات:

1- جیوتو از چه سال وارد ایران شده است؟
2- جیوتو متعلق به چه شرکتی است؟
3- چرا باید جیوتو را انتخاب کنیم؟
4- آیا محصولات جیوتو استانداردهای لازم را در خصوص استفاده کودکان دارد؟
5- آیا امکان فروش مستقیم محصولات به مدارس و مهدکودک ها وجود دارد؟
6- من فروشگاه لوازم التحریر دارم نحوه سفارش و اخذ نمایندگی به چه صورت است؟
7- من تمایل به خرید و ارسال هدیه برای کودکی را دارم،شرایط سفارش دهی چگونه است؟
8- من تمایل به خرید اینترنتی دارم، نحوه سفارش اینترنتی به چه صورت است؟
9- عاملین فروش محصولات جیوتو چه خدماتی را دریافت می کنند؟
10- آیا جیوتو تنها در حوزه کودک و نوجوان محصولات خود را ارائه می کند؟
11- نحوه اطلاع رسانی در خصوص جشن ها و قرعه کشی ها به چه صورت است؟

 

پاسخ ها:

1- جیوتو ار سال 2012 میلادی فعالیت خود را در ایرات اغاز کرده است 
2 - کارخانه جات جیو تو در سال 1920 میلادی در حدود 95 سال پیش در میلان ایتالیا تاسسیس شد که در حال حاضر متعلق به هلدینگ بزرگ فیلا میباشد .
این هلیدینگ در حال حاضر صاحی 100 درصد سهام شرکت هایی مانند LYRA - Tratto - Das ldfhan ;i iv ;که هر یک سهم بزرگی در دنیای لوازم تحریر دارند 
3 - بزرگترین دلیل انتخاب جیوتو تمرکز بر روی کیفیت و سلامت است بطوری تمام محصولات شرکت دارای بالاترین استاندارد های اروپایی هستند و همگی از ازمایشاتی که بر روی سلامت افراد از جمله حساسیت های پوستی و غیره که برای کودکان لازم میباشد سر بلند بیرون امدند 
4- تمامی محصولات دارای استاندارد های لازم میباشند و هیج ضرری برای استفاده کودکان وجود ندارد 
5- موسسه هایی که علاقه مند به همکاری باشند میتوانند با تیم فروش شرکت تماس بگیرند تا انها را عاملین فروش مرتبط معرفی کنند 
6- علاقه مندان میتوانند با شماره های دیل تماس بگیرند تا تیم فروش شرکت شما را در جریان شرایط اخذ نمایندگی قرار دهند 
7- شما میتوانید با عامیل فروش اینترنتی شرکت که در دیل اشاره شده است تماس حاصل نمایید 
www.digikala.ir   www.tino.ir

8 - شما میتوانید به عاملین فروش اینترنتی شرکت به شرح دیل مراجعه نمایید 
www.digikala.ir   www.tino.ir
9- از انجایی که شرکت فروش را اغاز راه میداند عاملین فروش خود را د رارسال هدایای تبلیغاتی ساخت استند های مناسب جهت ارائه کالا و ارسال پیامهای تبلیغاتی و همچنیت ارائه کمپینهای تبلیغاتی همراهی خواهد کرد 
10 - سیا ست و استراتزی این گرو تمرکز هر برند بر روی گروه خاصی از محصولات و همچنین افزایش خلاقیت میباشد و با توجه به این که برای پرورش خلاقیت باید از سنین پایین شروع کرد این محصولات برای گروه های سنی 2 تا 99 سال مناسب میباشد 
11 - شما میتوانید با عضویت در خبر نامه سایت و دیگر شبکه های اجتماعی شرکت و یا عضویت در کانال تلگرام در جریان کلیه خبرهای جیوتو باشید